12 løbeprogrammer du kan vælge imellem

Designet til personlige rekorder

10 km, halvmaraton og maraton

 
Løbeprogram på PC og ipad 2.png
 

De her løbeprogrammer er ikke for alle. Hvis du bare vil have et tilfældigt løbeprogram for at komme i form, er det ikke for dig.

Derimod - hvis du vil have et løbeprogram, der er unikt, fordi det bygger på en række nye forskningsresultater, herunder effekten af polariseret træning - er det til dig. Hvis du ønsker at løbeprogrammet tager udgangspunkt i din nuværende form, og anviser et træningstempo til alle dine løbeture - så er det til dig. Hvis det skal være sjovt og simpelt - så er det til dig!

Find det program nedenfor, der passer dig, og så har du det i din indbakke om 2 minutter.

Og lige en garanti: Har du gennemført løbeprogrammet, men ikke er tilfreds med resultatet, skriver du en mail og du får refunderet hele beløbet!  Du har altså INGEN risiko.


Helt ude af form? Hvis du lige er startet eller bare er helt ude af form, giver snak om personlig rekord måske ikke så meget mening. Jeg kan bare ikke leve med, at det betyder, at du ikke kommer i gang. Derfor har jeg lavet et løbeprogram på 8 uger, som får dig sikkert og hurtigt i form og i stand til bagefter at følge op med et program til 10 km eller halvmaraton. Og da du SKAL i form har jeg taget den principielle beslutning, at du kan få løbeprogrammet for 19 kr. (i stedet for normalt 139 kr.) KLIK HER for at få det nu!


10 km


Halvmaraton


Maraton


Hvad får du egentlig med programmerne?

  • Et program som du kan downloade og printe lige så snart du har bestilt det (dvs. om ca ét minut)

  • Et program der er skræddersyet til at du kommer i suveræn form, også selvom du (måske forlængst) har passeret de 30 år

  • Et program der er baseret på de senere års forskning

  • Et program der er struktureret, så du holder dig skadesfri

  • Et program hvor du får anvist et personligt træningstempo til hvert træningspas, baseret på dit mål og din nuværende form.

  • Din garanti: Har du gennemført løbeprogrammet, men ikke er tilfreds med resultatet, skriver du en mail og du får refunderet hele beløbet!  Du har altså INGEN risiko.


Du kan også vælge

et personligt løbeprogram

 

Løbeprogram til 5 km, 10 km, halvmaraton og maraton, som jeg laver personligt til dig.

  • Løbeprogram på op til 12 uger - 900 kr.

  • Løbeprogram på op til 20 uger - 1300 kr

 

Hej, jeg hedder Frei

Vi ligner nok hinanden på de fleste punkter.

Forskellen på os to er nok kun, at jeg har gennemtrævlet bøger og videnskabelige artikler for at kunne formidle essensen af hvad vi skal gøre for at udfordre vores personlige rekord - selvom vi har et liv ved siden af - og selvom vi ikke er 20 år længere.

Jeg er din løbeinspirator, er uddannet af løbecoach Steve Magness, og jeg giver med runforever.dk hvad jeg selv for nogle år tilbage ville have fantaseret om at få adgang til.

Jeg og en voksende gruppe af løbere nægter at stoppe op, men vil udfolde vores potentiale i de rammer dagligdagen byder os. Er du også klar?

Spørgsmål til løbeprogrammerne? Send en mail til mig på frei@runforever.dk

 
Profil 17 tranparent.png
 

Hvad er princippet i mine løbeprogrammer?

Af den samlede løbeforskning kan vi se at polariseret træning igen og igen viser sig som den mest effektive måde at komme i form på.

Med andre ord betyder det, at hvis din løbetræning er polariseret, har du den største sandsynlighed for at topptræstere og for eksempel igen og igen sætte personlig rekord. Heldigvis er det også den bedste måde holde sig skarp, selvom man ikke er helt ung længere.

Hvad er polariseret træning?

Det er træning, hvor dine træningspas enten foregår i ganske langsomt tempo eller i et relativt højt tempo. Kun meget lidt træning derimellem.

Programmerne er bygget op af tre faser: Grundtræning, hastighedstræning og løbsspecifik træning. Altsammen for at sætte din krop i stand til at ramme din foreløbige top. Det er en cyklus der er sund for kroppen og som kan gentages, sådan at du kan blive ved med at flytte dig til et stadig højere niveau.

Se eventuelt mit indlæg Hvordan du sætter personlig rekord (og fortællingen om de overraskende resultater af polariseret løbetræning)

 
Tr%C3%A6ningsblokke+med+tekst+og+l%C3%B8ber2.jpg

Programmerne angiver et løbstempo for alle dine træningspas, som tager udgangspunkt i din nuværende form.