Om 2 minutter har du et løbeprogram

Det er til dig der vil slå personlig rekord, selvom du har job, børn og har passeret de 35 år

Ingen mærkelige teorier og træningsfilosofier. Jeg giver dig et program der er baseret på hvad forskningen siger om hvordan du mest effektivt kommer i god form.

Det her er Danmarks bedste løbeprogrammer.

Løbeprogram på PC og ipad 2.png
Træningsblokke med tekst og løber3.png

10 km


Halvmaraton


Maraton


Hvad får du egentlig med programmerne?

  • Et program som du kan downloade og printe lige så snart du har bestilt det (dvs. om ca ét minut)

  • Et program der er skræddersyet til at du kommer i suveræn form, selvom du (måske forlængst) har passeret de 35 år

  • Et program der er baseret alene på forskning

  • Et program der er struktureret, så du holder dig skadesfri

  • Et program hvor du får anvist et personligt træningstempo til hvert træningspas, baseret på dit mål og din nuværende form.


eller…

et personligt løbeprogram

 

Løbeprogram til 5 km, 10 km, halvmaraton og maraton

  • Løbeprogram på op til 12 uger - 900 kr.

  • Løbeprogram på op til 20 uger - 1300 kr

 

Hej, jeg hedder Frei

Vi ligner nok hinanden på de fleste punkter.

Forskellen på os to er nok kun, at jeg har gennemtrævlet bøger og videnskabelige artikler for at kunne formidle essensen af hvad vi skal gøre for at udfordre vores personlige rekord - selvom vi har et liv ved siden af - og selvom vi (måske forlængst) har passeret de 35 år.

Jeg er din løbeinspirator, er uddannet af løbecoach Steve Magness, og jeg giver med runforever.dk hvad jeg selv for nogle år tilbage ville have fantaseret om at få adgang til.

Spørgsmål til løbeprogrammerne? Send en mail til mig på frei@runforever.dk

 
Profil 17 tranparent.png
 

Hvad er princippet i mine løbeprogrammer?

Af den samlede løbeforskning kan vi se at polariseret træning igen og igen viser sig som den mest effektive måde at komme i form på.

Med andre ord betyder det, at hvis din løbetræning er polariseret, har du den største sandsynlighed for at topptræstere og for eksempel igen og igen sætte personlig rekord. Heldigvis er det også den bedste måde holde sig skarp, selvom man ikke er helt ung længere.

Hvad er polariseret træning?

Det er træning, hvor dine træningspas enten foregår i ganske langsomt tempo eller i et relativt højt tempo. Kun meget lidt træning derimellem.

Programmerne er bygget op af tre faser: Grundtræning, hastighedstræning og løbsspecifik træning. Altsammen for at sætte din krop i stand til at ramme din foreløbige top. Det er en cyklus der er sund for kroppen og som kan gentages, sådan at du kan blive ved med at flytte dig til et stadig højere niveau.

Se eventuelt mit indlæg Hvordan du sætter personlig rekord (og fortællingen om de overraskende resultater af polariseret løbetræning)

 
Tr%C3%A6ningsblokke+med+tekst+og+l%C3%B8ber2.jpg

Programmerne angiver et løbstempo for alle dine træningspas, som tager udgangspunkt i din nuværende form.

Skal vi ikke bare sige at 2019 bliver helt anderledes end 2018?

 
"Dit program virkede til UG" 
                            - Hans Jørgen Muurholm

Hans Jørgen Muurholm, 52 år, skar 35 minutter af sin personlige rekord med et skræddersyet løbeprogram (4:10 til Hamborg marathon 2017).

Hvor meget vil du skære af din tid?